Universally applicable IT project management tips&tricks

Interna i eksterna korporativna komunikacija

Interna i eksterna komunikacija su elementi korporativne kulture koji imaju dubok utjecaj na efikasnost organizacije, jer omogućuju usklađivanje svih zaposlenika unutar kompanije, ali i izgradnju jakih odnosa s vanjskim partnerima, klijentima i ostalim učesnicima.

Kada je interna komunikacija učinkovita, ona omogućava brzo rješavanje problema, smanjenje nesporazuma i povećanje angažmana zaposlenika. S druge strane, eksterna komunikacija, koja obuhvata sve odnose prema klijentima, medijima, regulatorima i širem tržištu, odražava stavove kompanije prema vanjskom okruženju i izravno utječe na reputaciju i poslovne rezultate. Ova komunikacija mora biti fleksibilna, jer zavisi od situacije u kojoj se kompanija nalazi. Na primjer, u vremenima krize ili promjena, transparentnost i jasnoća u komunikaciji sa zaposlenicima postaju imperativ, dok u stabilnim vremenima može postojati više prostora za strateški oblikovanu komunikaciju koja izgradnju brenda i odnose s ključnim vanjskim partnerima.

U svakom slučaju, uspješan menadžment komunikacije, bilo interna ili eksterna, zahtijeva stalnu evaluaciju i prilagodbu u skladu s potrebama tržišta i organizacije, kao i s promjenama u vanjskim uvjetima poslovanja. Kompanije koje uspješno balansiraju ove dvije komponente komunikacije imaju veće šanse za održiv rast i konkurentsku prednost.

O internoj i eksternoj komunikaciji će govoriti stručnjaci iz Hemofarm kompanije.

Informacije o masterclass-u

Predavač:
Hemofarm
Lokacija:
Banja Luka
Datum i vrijeme:
10. decembar, 2024.
Modul:
Leadership
Za koga:
Samo za polaznike Leader roots program

Irena Knežević je trenutna menadžerka korporativnih komunikacija u Hemofarmu Banjaluka, gdje radi od maja 2022. godine. U svojoj funkciji, Irena je odgovorna za upravljanje komunikacijama i reputacijom kompanije, s posebnim naglaskom na odnose s medijima. Osim toga, koordinira kriznu komunikaciju, razvija i upravlja integriranim marketinškim kampanjama, te se bavi kreiranjem sadržaja i kampanjama nativnog marketinga. Takođe, organizuje i koordinira PR aktivnosti i događaje, kao i planira, implementira i promovira CSR aktivnosti Hemofarma. Njen rad u komunikacijama pokazuje njenu posvećenost izgradnji snažne brend reputacije, kao i strateškom usmjeravanju kompanije kroz izazove i promjene na tržištu.

Dalibor Radić je menadžer za interne komunikacije sa fokusom na dizajniranje, postavljanje i unapređenje komunikacijskih procesa u srednjim i velikim organizacijama. Njegova ekspertiza obuhvata obuke iz oblasti interne komunikacije, uključujući edukaciju uređivačkog tima, tehnike zanimljivog pisanja, strukturirano ghostwriting i employer branding. Pored toga, on sprovodi prilagođena interna istraživanja i detaljnu analizu komunikacijskih praksi. Uspješno je realizovao projekte kao što su obuka za poboljšanje interne komunikacije sa fokusom na employer branding, analiza stanja interne komunikacije u organizaciji sa preko 3.000 zaposlenih i postavljanje formalizovane interne komunikacije na nivou grupe.

Share: