Interna i eksterna komunikacija su elementi korporativne kulture koji imaju dubok utjecaj na efikasnost organizacije, jer omogućuju usklađivanje svih zaposlenika unutar kompanije, ali i izgradnju jakih odnosa s vanjskim partnerima, klijentima i ostalim učesnicima.
Kada je interna komunikacija učinkovita, ona omogućava brzo rješavanje problema, smanjenje nesporazuma i povećanje angažmana zaposlenika. S druge strane, eksterna komunikacija, koja obuhvata sve odnose prema klijentima, medijima, regulatorima i širem tržištu, odražava stavove kompanije prema vanjskom okruženju i izravno utječe na reputaciju i poslovne rezultate. Ova komunikacija mora biti fleksibilna, jer zavisi od situacije u kojoj se kompanija nalazi. Na primjer, u vremenima krize ili promjena, transparentnost i jasnoća u komunikaciji sa zaposlenicima postaju imperativ, dok u stabilnim vremenima može postojati više prostora za strateški oblikovanu komunikaciju koja izgradnju brenda i odnose s ključnim vanjskim partnerima.
U svakom slučaju, uspješan menadžment komunikacije, bilo interna ili eksterna, zahtijeva stalnu evaluaciju i prilagodbu u skladu s potrebama tržišta i organizacije, kao i s promjenama u vanjskim uvjetima poslovanja. Kompanije koje uspješno balansiraju ove dvije komponente komunikacije imaju veće šanse za održiv rast i konkurentsku prednost.
O internoj i eksternoj komunikaciji će govoriti stručnjaci iz Hemofarm kompanije.