– Lejla Pljevljak-Rašidagić će tokom svog predavanja podijeliti svoja lična iskustva i izazove sa kojima se kompanija ZIRA susretala tokom dugogodišnjeg poslovanja na internacionalnom tržištu. Kroz osvrt na dugogodišnje iskustvo na globalnom tržištu, sa polaznicima će podijeliti:
• Osvrt na ZIRA-in put od startupa do svjetski prepoznatog brenda
• Vizija produktno orijentisane kompanije i kako parirati etabiliranim svjetskim konkurentima
• Postizanje strateških ciljeva i izlazak na međunarodno tržište
– U drugom dijelu predavanja, Alisa Zejnilović će predstaviti produktni marketing i ZIRA-in pristup izlasku na tržište. U okviru svog izlaganja, sa polaznicima će podijeliti:
• Kako ZIRA pristupa pozicioniranju na tržištu kroz izradu go-to-market strategije
• Pristup analizi konkurencije
• Rad sa eksternim saradnicima i interesnim skupinama
– Pored predavanja, održat će se radionica o procesnom komunikacijskom modelu, koju će održati konsultant Borko Kikić.